jump to navigation

Tukar Stripe/Decal August 7, 2008

Posted by sputera in Gallery, Make Over.
trackback

Memandangkan aku pun mmg bosan, xde keje nak buat, aku kopek (btul ke ejaan nih :-)) semua stiker kat motor aku tuh. Aku nak tukar theme hitam/oren ala-ala KTM... Kelass gitu!!! (mcm auww plak..hehe)

No. 17 nombor perang!!!

No. 17 nombor perang!!!

KTM beb.... mana mau dapat...

KTM beb.... mana mau dapat...

Mudguard KTM..... hahaha...

Mudguard KTM..... hahaha...

Aku nih tak suka menipu tp, ramai yang tertipu dengan motor aku nih. Ada yang percaya KTM...

Aku nih tak suka menipu tp, ramai yang tertipu dengan motor aku nih. Ada yang percaya KTM...

Untuk bahagian shroud, aku sebenarnya pening nak buat camner. Tp, dah xde pilihan lain, aku letak lining stiker jer kat sekeliling lubang / ruang udara tepi tuh. Tp, gambar xde ye… Nanti aku godek laptop aku kalo ada gambar.

Kos Yang Terlibat

  • Sticker kaler oren : RM7 sekaki
Advertisements

Comments»

1. amykamen555 - August 11, 2008

bro…chun moto ko!
nk tnya, fork cover tu ko bikin mcm mana ek? custom tapak ke?
mana mau bikin? chun woo mz masuk cover tu… asyik bkz je pakai, terbakar gak aku. heheehe

2. sputera - August 12, 2008

fork protector tuh BKZ punyer. RM30++ jer siap braket.

3. amykamen555 - August 13, 2008

ye ke? aku nk pasang gak la kt moto aku. thanx bro!

4. dewa - June 1, 2010

bro mana bley stting caburator kc cun???


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: