jump to navigation

Mudguard potong August 7, 2008

Posted by sputera in Make Over.
trackback

Sepertimana yang dijanjikan, aku upload gambar mudguard belakang yang dah dipotong. Baru nampak gerek!!!

Lawa tak??? Tirula macam saya

Lawa tak??? Tirula macam saya

Bagaimanapun, ini bukan mudguard asal yang dipotong. Mudguard asal aku simpan sbb brand ACERBIS. Yang nih mudguard yang dibuat oleh Yamaha utk MZ 125 SM/SX. Harga pun murah RM30 jer. So, tak la sayang aku nak potong.

Kos Yg Terlibat

Mudguard : RM30

Comments»

1. adi - September 25, 2008

kat mana ko beli mudguard blakang,
ko belikan utk aku bleh tak?

2. sputera - September 25, 2008

aku beli mudguard nih sblm Service Center tutup… RM35 jer…
Made by Yamaha, bkn Acerbis…

So, skarang aku tak taula ada lg ke tak benda nih dijual…

3. ken - December 27, 2008

elo bro.
sy mencari mz 125 for sale
susah le nk jmpa skang aritu ada jual rm3k je, telepas lak
klau bleh tlg cari lg bagus 😀
email sy orait
kenshiz7[at]gmail.com

4. ken - January 12, 2009

wah mn ko cari double stand mz nyer..? btul ke double stand org pggil tu..ehehe 😀

sputera - January 12, 2009

itu bukan double stand utk MZ… itu paddock stand yg universal utk semua motor… RM150…


Leave a Reply

