jump to navigation

Alien headlight August 7, 2008

Posted by sputera in Gallery, Make Over.
trackback

Aku plan nak guna headlight jenis alien. Baru la ganas dan suria perkasa hitam. Haha…:-) Rupa headlight tuh macam bawah nih:-

Headlight alien

Headlight alien

Hahaha…. garang siot. So, memandangkan aku beli 2nd hand, ada ckit la yang perlu aku repait seperti:-

  • Cat balik
  • Tukar lampu baru
  • Tukar wiring baru

Nih dia hasilnya…. cun ke tak???

Selepas pasang

Selepas pasang

Tgk lampu depan jer. Bukan yang lain yer.

Tgk lampu depan jer. Bukan yang lain yer.

Dan pendapat 5 sen aku………….. aku tak suka lampu nih. Hahaha…. 🙂 Aku pakai seminggu jer, lepas tuh aku bukak balik. Nampak hodoh ckit sbb headlight nih x cukup besar nak cover ruang antara mudguard dan meter. Tergantung jer dan kecik. So, bukan “belalang tempur” nama dia….

Kos Yang Terlibat

  • Headlight 2nd : RM50
  • Cat : RM10
  • Bulb x 4 : RM10
  • Wiring n soket : RM 10
Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

